REV Online Store

ภาษา
ตะกร้าสินค้า

นโยบายการเปลี่ยนสินค้า

กรุณาตรวจสอบความถูกต้องของนโยบายการรับประกันสินค้าที่ต้องการและเงื่อนไขต่างๆ ก่อนทำการสั่งซื้อสินค้าทาง  www.rev.co.th  ซึ่งการรับประกันของสินค้าแต่ละรายการมีความแตกต่างกัน

 

เงื่อนไขการเปลี่ยนสินค้า 

  • จัดส่งสินค้าผิดรุ่น, สี หรือขนาด ให้กับลูกค้า
  • จัดส่งสินค้าที่มีสภาพชำรุด เสียหาย หรือไม่สามารถใช้งานได้ ให้กับลูกค้า
  • สามารถเปลี่ยนสินค้าได้ภายใน 14 วัน โดยนับจากวันที่ลูกค้าได้รับสินค้าจากผู้จัดส่งเป็นหลัก
  • สินค้าที่นำมาเปลี่ยน ต้องอยู่ในสภาพที่สมบูรณ์ ไม่ผ่านการใช้งาน ไม่ผ่านการซักล้างทำความสะอาด ไม่ผ่านการดัดแปลงผิดไปจากเดิม
  • สินค้าที่นำเปลี่ยนต้องมีกล่อง / บรรจุภัณฑ์เดิม มีป้ายแสดงราคาสินค้า และใบเสร็จรับเงินต้นฉบับที่ได้จากทางบริษัทฯ
  • สินค้าลดราคา หรือ จัดรายการส่งเสริมโปรโมชั่นในทุกกรณี ไม่สามารถเปลี่ยนได้
  • บริษัทฯ ขอสงวนสิทธิ์ในการเปลี่ยนสินค้า หากสินค้าไม่อยู่ในสภาพสมบูรณ์ และไม่มีใบเสร็จรับเงินต้นฉบับมาแสดง

ขั้นตอนการแจ้งขอเปลี่ยนสินค้า

ในกรณีที่ลูกค้ามีความประสงค์จะเปลี่ยน สินค้า 
         1. แจ้งอีเมลมาที่ ศูนย์บริการลูกค้า esupport@rev.co.th พร้อมส่งรายละเอียดมาตามรายการด้านล่าง

      • หลักฐานภาพถ่าย ระบุเหตุผลที่ต้องการเปลี่ยน  
      • ในกรณีที่ต้องการเปลี่ยนสี เปลี่ยนไซส์ ให้ระบุรายละเอียดสินค้าที่ต้องการเปลี่ยน
      • ค่าจัดส่งสินค้า ลูกค้าเป็นผู้รับผิดชอบ
  1. เมื่อทางบริษัทฯ ได้รับข้อมูล และสินค้าที่ต้องการเปลี่ยน ทางบริษัทฯ จะทำการตรวจสอบ  ว่าสภาพสินค้าว่าอยู่ในเงื่อนไขการเปลี่ยนสินค้า ตามที่บริษัทฯ ระบุ  จากนั้นทางทีมงานฯ จะทำการเช็คสต็อกสินค้าที่ต้องการเปลี่ยน และอีเมลแจ้งยืนยันเพื่อดำเนินการเปลี่ยน นับจากวันที่บริษัทฯได้รับสินค้ากลับมา
  2. หลังจากที่ลูกค้าได้รับเมลยืนยันการเปลี่ยนสินค้า ต้องเตรียมเอกสารตามข้อมูลด้านล่าง
      • อีเมลยืนยันการเปลี่ยนสินค้า
      • เอกสารการสั่งซื้อ 
      • สินค้า ต้องอยู่ในสภาพเดียวกับที่ทางบริษัทฯ ส่งมา รวมถึงป้ายต่างๆ และสินค้าที่บรรจุในหีบห่อบรรจุภัณฑ์ของสินค้านั้นๆต้องอยู่ ในสภาพเดียวกันกับสภาพที่บริษัทฯ จัดส่งไปให้ หากสินค้าไม่อยู่ในสภาพเดิมที่จัดส่ง ทางบริษัทฯ ขอสงวนสิทธิ์ในการรับเปลี่ยนสินค้าดังกล่าวทุกกรณี
  1. หลังจากอนุมัติการเปลี่ยนสินค้าชิ้นใหม่ แล้ว ทางบริษัทฯ จะทำการจัดส่งสินค้าชิ้นใหม่ให้แก่ลูกค้า ตามระยะเวลาในการจัดส่งสินค้า ที่กำหนดไว้ โดยลูกค้าจะได้รับอีเมลแจ้งว่า ทางบริษัทฯกำลังดำเนินการเปลี่ยนสินค้าใหม่ให้ลูกค้า และลูกค้าจะได้รับหมายเลขคำสั่งซื้อใหม่ด้วย
  2. บริษัทฯ ขอสงวนสิทธิ์ในการพิจารณาตรวจสอบก่อนจัดส่งสินค้าใหม่ให้แก่ลูกค้า
  3. บริษัทฯ ขอสงวนสิทธิ์ในการรับเปลี่ยนสินค้าภายใต้นโยบายและเงื่อนไขตามที่บริษัทฯ กำหนดเท่านั้น
  4. บริษัทฯ ขอสงวนสิทธิ์ ในการขอเปลี่ยนสินค้า จากการสั่งผิดรุ่นหรือไม่พึงพอใจในตัวสินค้า
  5. บริษัทฯ จะรับเปลี่ยนสินค้าหลังจากลูกค้าได้รับสินค้าแล้ว ภายใน 14 วัน ดังกล่าว หากเกินจากวันที่กำหนดไว้ บริษัทฯ ขอสงวนสิทธิ์ในการไม่รับเปลี่ยนสินค้า
  6. บริษัทฯ ไม่คืนเงินค่าสินค้าทุกกรณี 

RevEdition Co.,Ltd [e-Commerce]
989 อาคารสยามพิวรรธน์ทาวเวอร์  ห้องเอชั้น 8
ถนนพระราม 1 แขวงปทุมวัน เขตปทุมวัน กรุงเทพมหานคร 10330

 

Return & Exchange policy

Please review the product warranty policy and conditions before placing an order on www.rev.co.th, as the warranty for each product is different.

Conditions for Product Exchange

  • Wrong model, color, or size received.
  • Damaged or non-functional products received.
  • Products can be exchanged within 14 days after received.
  • Products for exchange must be in perfect condition, unused, unwashed, and unmodified from the original state.
  • Products for exchange must include the original box/packaging, price tag, and the original receipt from the company.
  • Discounted or promotional items cannot be exchanged.
  • The company reserves the right to refuse product exchange if the product is not in perfect condition and the original receipt is not presented.

How to request an exchange for a product

In case the customer desires to exchange a product:

  1. Send an email to customer service at esupport@rev.co.th, along with the following details:
  • Photo of product and specify reason for the exchange.
  • In case of color or size exchange, please provide details of the desired product.
  • Shipping fees for the exchanged product are the responsibility of the customer.
  1. Upon receiving the information and the product for exchange, the company will inspect the product to ensure it meets the exchange conditions specified. After confirming the eligibility for exchange, the company will check the stock of the desired exchanged product and send a confirmation email to proceed with the exchange.
  2. After customer received an email confirming the product exchange, the customer should prepare the following documents:
  • Confirmation email for the product exchange.
  • Purchase order receipt.
  • Product must be in the same condition as the company sent, including any labels. And product contained in the packaging as well. If the products are not in the condition, the company reserves the right to exchange them for all cases.
  1. Once the new product is approved for exchange, the company will proceed with the shipment. Customer will receive an email regarding the ongoing process and a new order number.
  2. The company reserves the right to consider and inspect before delivering the new product.
  3. The company reserves the right to exchange products under the policies and conditions as specified by company.
  4. The company reserves the right to request an exchange for ordering the wrong model or dissatisfaction with the product.
  5. The company accepts exchanges after the customer has received the product within 14 days. If it is longer than the specified date, the company reserves the right not to accept product exchanges.
  6. The company does not refund in any case.

Rev Edition Co.,Ltd [E-Commerce]

989 Siam Piwat, Room A82, 8thFloor

Rama 1 Road, Pathum Wan Khet Pathum Wan

Bangkok 10330 Thailand